sobota, 26 września 2015

CHCESZ BYĆ REDAKTOREM/PISARZEM NA MOIM BLOGU?


  • Twitter: gdziemojgrosik    (kiedyś Belieber_AS)
  • Ostatnio dużo się u mnie dzieje i jak możecie zauważyć, ostatni rozdział był w czerwcu. Nie mam czasu na pisanie i to jest najgorsze. Widzę, że wchodzicie na bloga, sprawdzacie czy jest nowy wątek... a jego wciąż nie ma. Naprawdę bardzo, ale to bardzo Was za to przepraszam. Mam nadzieję, że jakoś się Wam zrekompensuję, zrehabilituję. 
  • Mam jeszcze jedną sprawę, jeśli chcesz pomóc mi w pisaniu rozdziałów - napisz na dole komentarz z odpowiedziami:
    1. Imię
    2. Wiek
    3. Czy prowadziłeś/aś kiedyś już takiego bloga, pisałeś/aś fanfiction?
    4. Czym sie interesujesz?
    5. (twój adres e-mail, na który dałabym odpowiedź pozytywną lub z zapytaniem)

    Jeśli napiszę do Ciebie e-mail, to prawdopodobnie poproszę o próbkę Twojej wyobraźni tj. napisanie króciutkiego opowiadania.


Jeszcze raz przepraszam za nieobecność. Nie wiem kiedy pojawi sie kolejny wpis.


Love,
Alexandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz